Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Archive for mei 1st, 2017

30 jaar

leave a comment »

Er is veel veranderd in dertig jaar. Vanavond werd ik wat dat betreft met mijn neus op de feiten gedrukt tijdens de reünie van Rotown. Ooit stond ik er met mijn beste maatje, onze bezwete voorhoofden tegen elkaar gedrukt op de dansvloer: we beloofden dat we er de komende vijftig jaar samen elk weekend zouden staan. Hij was er vanavond niet…
Buiten, op het terras, kwam ik een oude bekende tegen, Hans, een DJ. ’Hey, gozer, ik heb nog aan je gedacht toen ik door mijn platen ging. Had hem nog in mijn handen, Edwyn Colins’ The Magic Piper Of Love. Heb hem niet meegenomen, trouwens, maar leuk om je weer te zien!’
Ik was het nummer glad vergeten, maar ben vannacht op weg naar huis bovenop de Willemsbrug gestopt om het te luisteren. Het blijft een geweldig nummer!

Written by thehotstepper

mei 1, 2017 at 1:41 am