Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Als je in het heden leeft

leave a comment »

3 september 2012 – Ik ben vandaag jarig. 39 ben ik geworden. Negenendertig, een drie en een negen op drie september. Mooi vind ik dat. Een drie en een negen opgeteld is twaalf. Vind ik ook mooi. De dag en de maand van mijn geboorte vormen samen dit jaar mijn leeftijd en bij elkaar opgeteld het jaar waarin ik die leeftijd heb bereikt. Hoe toevallig!

Over toeval gesproken… Ik las net in de trein een interview met Jules Deelder in het Volkskrant Magazine. Hij deed daarin een mooie uitspraak, die ik wel toepasselijk vind, omdat ik hem las op mijn verjaardag. Het gezegde is wat mij betreft een tegeltje waardig en laat ik nu toevallig tegeltjes sparen…

Written by thehotstepper

september 3, 2012 bij 4:01 pm

Plaats een reactie