Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Tattoo

leave a comment »

Een verhaal uit de serie Ultrakort – Een ultrakort verhaal bevat maximaal 99 woorden (exclusief titel). Minder mag, meer niet.

‘En ben je er al uit?’, vroeg ze belangstellend. ‘Nee, chick!’ Ze knikte. ‘Het is ook niet niets. Wat goed dat je niet over een nacht ijs gaat.’
Dankbaar keek hij haar aan. Ze vervolgde: ‘Je hebt natuurlijk old school: schip, anker, zwaluw. Of Japans, al dan niet in kleur… Polynesisch – Maori en Samoa – vooral niet te verwarren met Hawaïaans, hoewel dat begrijpelijk is… Allemaal tribals, maar kunstzinniger dan de West-Europese. Heb je al aan een sleeve gedacht?’
Hij keek haar peinzend aan. ‘Zo ver ben ik nog niet. Ik twijfel nog over mijn linker- of mijn rechterarm.’

Written by thehotstepper

juni 30, 2017 bij 7:00 am

Geef een reactie

