Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Hhhhhhhhi!

leave a comment »

Een verhaal uit de serie Ultrakort – Een ultrakort verhaal bevat maximaal 99 woorden (exclusief titel). Minder mag, meer niet.

Eigenlijk zou elke coupé een stiltecoupé moeten zijn. In ieder geval toch ’s ochtends. Aan de overzijde van het gangpad begint een man een telefoongesprek. ‘Nee, ik zit achteraan!’

De trein is net vertrokken. Blijkbaar wist hij niet welke kant we op zouden rijden. Even later krijgt hij gezelschap van een kwebbelzieke dame. Ik probeer niet te luisteren, maar proberen wordt forceren, dus ik kan niet anders…

Blablablabla. ‘Hhhhhhhhi!’ Haar lach klinkt als een schrille, langgerekte, half ingehouden letter H. Alsof een cirkelzaag zich door mijn gedachten vreet… Het zijn bloeddorstige overpeinzingen, dus eigenlijk is dat niet zo erg.

Written by thehotstepper

juni 21, 2017 bij 8:30 am

Geef een reactie

