Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Slot

leave a comment »

Een verhaal uit de serie Ultrakort – Een ultrakort verhaal bevat maximaal 99 woorden (exclusief titel). Minder mag, meer niet.

Het was zonnig en het water kabbelde kalm. Ik zat aan de oever en las een boek. Uit mijn ooghoek zag ik een beweging. Tegen een boom stond een fiets, die er eerder niet was. Op de steiger stond nu een man. Hij keek mij rustig aan, wuifde, stapte naar voren en ging kopje onder. Alleen de zich uitdijende kringen verraadden dat hij er was geweest. Toen de kringen verwaterden en overgingen in de golfjes van voorheen, sloeg ik mijn boek dicht. Ik liep naar de fiets en zette hem op slot. Dat leek me wel zo veilig.

Written by thehotstepper

juni 11, 2017 bij 3:32 pm

Geplaatst in 140, column, ultrakort, verhaal

Tagged with , , , ,

Geef een reactie

