Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Klassieker

leave a comment »

Ik moest achteraf wel lachen om de grootsteedse vanzelfsprekendheid waarmee ik mezelf bediende. U bent een yup geworden, die denkt dat overal en nergens lekker eten verkrijgbaar is: wat is daarop uw antwoord? Schuldig, edelachtbare!
Ik bevond mij op zondagmiddag ergens midden op het eiland van IJsselmonde en ik had honger. Nou ja, het was in elk geval stevige trek en ik wist toevallig een kinderboerderij in de buurt die zelfgemaakte schapenkaas, jam en honing verkocht. In gedachten zag ik mijzelf al achter een ambachtelijk broodje met kaas, honing, rucola, en geroosterde pijnboompitjes zitten. Een klassieker.
Niet veel later at ik er een smakeloze, droge fabriekstosti zonder saus en ik dacht, gemiste kans! Gelukkig zat ik uit de wind, in de zon en was ik nog onwetend van de stand in de ArenA. Over gemiste kansen, deceptie en Klassiekers gesproken…

 

Written by thehotstepper

april 2, 2017 bij 5:10 pm

Geef een reactie

