Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Verwachting

with one comment

We hebben een vakantiehuisje gekocht! Het ligt op een kindvriendelijk park en zodra het lekker weer wordt, wil ik er zoveel mogelijk heen. Meneertje hoeft dan niet langer op de stoep voor onze bovenwoning te spelen. Het is weliswaar een breed trottoir, maar vergeleken met het autoluwe park slechts een kleine wereld.
Ik kon niet wachten om hem zijn nieuwe kleuterkosmos te laten zien. Hij rende voor mij uit en bij elk huisje dat we tegenkwamen stopte hij, wees en vroeg of die van ons was. Toen ik knikte, aarzelde hij geen moment, opende het hekje en verkende enthousiast alle hoeken van de tuin. Ondertussen opende ik de voordeur en riep hem.
‘Bob, kom je ook binnen kijken?’ Hij stoof langs me heen naar binnen en keek om zich heen. Teleurgesteld keek hij me aan: ‘Er is geen tv…’

Written by thehotstepper

maart 22, 2017 bij 9:09 am

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tja…

    Margo Hermans

    maart 22, 2017 at 5:43 pm


Geef een reactie

