Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Prachtig weer

leave a comment »

Ik zat zojuist in de regen op de fiets. Het zou zo maar kunnen dat het al de gehele dag regent. Ik zou het niet weten, want ik was bijna de hele dag binnen. Enfin, eenmaal buiten druilde het en juist nu moest ik fietsen! Bijna beklaagde ik mijzelf, maar toen bedacht ik onderstaande haiku. Doe er uw voordeel mee als u ook eens in de regen op de fiets zit:

ik stel mij voor dat
regendruppels kusjes zijn:
het is prachtig weer

Written by thehotstepper

mei 23, 2016 bij 4:57 pm

Geef een reactie

