Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Kippenvel

leave a comment »

Vlak voor het einde van het jaar werd ik gevraagd een eindejaarscolumn te schrijven voor het online muziekmagazine Muzine. Pff, een deadline tussen Kerst en Oud en Nieuw. Toch ging ik er voor zitten. Uiteraard.

Ik kan me niet voorstellen dat muziek ooit stopt. Het zou oorverdovend stil worden. De steen in mijn maag zou groeien, de brok in mijn keel zou me uiteindelijk de adem benemen.

De rest van de column kan je hier lezen. Fijne jaarwisseling, pas op met knallers!

Written by thehotstepper

december 31, 2015 bij 9:03 am

Geef een reactie

