Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Reclame voor Van Dale

with one comment

Verhalen over taal - 150 jaar Van Dale‘Dikke van Dale houdt al 150 jaar woord’, las ik vanmorgen in een aardig artikel in Trouw. Het stuk was te lezen de Verdieping en hield het midden tussen een journalistieke bijdrage en een advertentie. Hebben!, dacht ik in ieder geval toen ik het verhaal uit had. Langs de neus weg werd namelijk even vermeld dat deze week het jubileumboek ‘150 jaar verhalen over taal’ uitkomt. Als taalliefhebber kan ik natuurlijk niet zonder. Laat ik nu volgende week jarig zijn… Mevrouw Stepper, leest u mee?😉

En passant een beetje reclame maken. Als het voor een goed doel is dan vind ik het niet erg. Verjaardagen en taal zijn wat mij betreft goede doelen. Van Dale gefeliciteerd!

 

Written by thehotstepper

augustus 27, 2014 bij 11:16 am

Geplaatst in boeken, taal

Tagged with , , , , , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mocht het ooit nog ontsporen bij Pro Rail, kun je altijd nog advertorials schrijven….🙂

    Etienne Stekelenburg

    augustus 28, 2014 at 9:33 am


Geef een reactie

