Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

De twijfelaar

leave a comment »

Liever krijg ik de kous op de kop. Nee is ook een antwoord. Vaak is het mij om het even als ik een gesloten vraag stel of het antwoord ja of nee is. Ik denk zelfs dat ik de ander help door de vraag zo te stellen dat slechts twee mogelijkheden zijn. Toch voelt niet iedereen zich hierbij gemakkelijk. Men laat graag nog wat ruimte. Maar daar vraag ik toch niet om? Ja maar, is een zwaktebod. Aan de andere kant een dooddoener. Geef gewoon je mening. Zwart wit is wel zo duidelijk. Geen gemaar, geen gedraai. Je mag van mij altijd terugkomen op wat je me eerder zei, maar ga niet zitten twijfelen!

Onlangs had ik weer eens een gesprek met een twijfelaar en hoewel tenenkrommend, inspireerde het mij dan wel weer tot een spreuk voor een Delfts blauw tegeltje.

Twijfelaar

Written by thehotstepper

oktober 9, 2013 bij 2:34 pm

Geef een reactie

