Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Kaapse sagen en legenden

leave a comment »

Sterke verhalen

Volgende week zaterdag is het weer De Nacht van de Kaap. Het festival viert haar eerste lustrum met o.a. een ode aan het Internationale Drinklied en muziek uit alle windstreken. Twee jaar geleden deed ik mee aan een Sterke-verhalen-wedstrijd die door de organisatie was uitgeschreven en ik vroeg me af of het verhaal nog online staat. Het blijkt zo te zijn en ik las het met veel plezier terug. In het archief van de site Kun jij de Kaap aan? is een link die sterke verhalen heet. Ze verwijst naar mijn verhaal, Rondje Katendrecht.
Destijds won ik er een overnachting mee op de SS Rotterdam en ik heb me eerlijk gezegd altijd afgevraagd of er meer inzenders waren. Feit is dat mijn verhaal het enige is dat is terug te vinden. Toch roept de organisatie ook dit jaar weer op om sterke verhalen in te sturen. Met nog zeven dagen te gaan tot het festival, zou het natuurlijk wel geinig zijn als de organisatie ineens bedolven wordt onder Kaapse sagen en legenden. Inmiddels heb ik middels dit blog diverse schrijvers leren kennen, dus het lijkt me stug dat dit niet te regelen valt. Wie durft?

Written by thehotstepper

september 1, 2013 bij 12:18 pm

Geef een reactie

