Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Love the sinner

leave a comment »

Het is weer zomer. Gelukkig! Eindelijk! Helaas is er ook een keerzijde. Het is warm en wij zouden geen azijnzeikerds zijn als we daarover niet zouden klagen. Wedden dat de aardappelprijs wegens aanhoudende droogte na een te nat voorjaar een recordprijs haalt, zodra de Nieuwe Oogst binnen is? Over nieuwe oogst gesproken. Het is zomer, dus men trekt weer massaal T-shirts aan met al dan niet grappige teksten. De drager meent meestal van wel, ik van niet. Toch spotte ik op de festivalweide van Rock Werchter een mooie tekst. Ze is mij in ieder geval bijgebleven en alleen omdat ik twijfelde of een Engelse spreuk het wel goed doet op een Delfts blauw tegeltje heeft het even geduurd voor ik hem plaatste.

Heb jij mooie spreuken, leuzen of slogans gespot? Laat het me weten!

Hate the sin

Written by thehotstepper

juli 21, 2013 bij 2:34 pm

Geef een reactie

