Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Vautje

leave a comment »

Ik zat net wat te bladeren in een digitaal foto album op Facebook, toen ik een foto tegen kwam van een jongen op het bevrijdingsfestival. Hij droeg een T-shirt met een opvallende tekst. De foto deed me glimlachen en ik dacht: een waarheid als een koe. En nuttig ook. Leerzaam. Ik bedoel, waar zouden we zijn als we geen fouten zouden maken? De enige fout die we ons niet kunnen permitteren is de fout dat we niet leren van onze fouten. Maar zonder al te zwaarmoedig te willen worden, wil ik de spreuk graag in Delfts blauw delen. Komt ie!

We all make mistakes

Written by thehotstepper

mei 7, 2013 bij 11:02 am

Geplaatst in spreuk, tegeltje

Tagged with , , , ,

Geef een reactie

