Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Gelijk

leave a comment »

Ongelooflijk wat er allemaal op je af komt, zodra een baby is geboren. Gelukkig dat er mensen zijn die ervoor hebben geleerd. Zo zijn we geweldig begeleid door verloskundigen en kraamverzorgsters. Ook hebben we veel steun aan het boek Oei ik groei! van Hetty van de Rijt en Frans X. Plooij en natuurlijk is internet een onuitputtelijke bron van informatie. Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat al die autoriteiten en vraagbaken toch vaak ook tegenstrijdige informatie geven. Inmiddels ben ik zover (de kleine is bijna twee weken) dat ik voor de meeste dingen maar gewoon op mezelf, mijn eigen gevoel en gezonde verstand vertrouw. Uiteraard in overleg met mevrouw Stepper, die net als ik zich erover verbaast hoeveel verschillende zienswijzen over dezelfde probleempjes te vinden zijn. Het doet me denken aan een gezegde dat ik enige tijd geleden ergens las en dat ik bij dezen graag als tegeltje vereeuwig.

Een stilstaande klok

Written by thehotstepper

december 26, 2012 bij 6:47 pm

Geef een reactie

