Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

TV meubel

leave a comment »

Laatst las ik ergens een mooie uitspraak die bij mij is blijven hangen. Waarschijnlijk zal ik niet citeren en heb ik de oorspronkelijke opmerking inmiddels volledig uit zijn context getrokken, maar zoals dat gaat met gedachten die rijpen, heb ik wel een nieuwe spreuk voor een tegeltje. De betekenis is wat mij betreft in de lijn met niet alleen de lusten, ook de lasten. Of, lekker Cruyffiaans, elk voordeel heb zijn nadeel. Omdat ik toch al geen grote fan ben van het medium, vind ik het wel een toepasselijk adagium. In ieder geval een tegeltje waardig.

TV meubel

Written by thehotstepper

december 23, 2012 bij 6:36 pm

Geef een reactie

