Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Watersnood

leave a comment »

Big brother is watching you. Gisteren toen ik naar huis fietste had ik even zo’n momentje. Ik dacht, hoe kan dat nou? Die gasten op het gemeentehuis weten ook alles! Kunnen ze niet meteen even hun glazen bol oppoetsen en alvast aangifte doen? Scheelt mij een hoop werk straks.

Ik fietste van het Noordereiland over de Koninginnebrug richting de Kop van Zuid. Aan beide kanten van de brug hadden ze waarschuwingsborden geplaatst. Ik vond het een beetje overdreven, eerlijk gezegd. Ja, het is waar, wij wonen aan het water en de vliezen van mijn vrouw kunnen elk moment breken, maar of dat zoveel overlast zal geven? Rare jongens die ambtenaren.

Hoog water

Written by thehotstepper

december 11, 2012 bij 11:20 am

Geef een reactie

