Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Worst

leave a comment »

Spreuken zijn overal en altijd. Het maakt niet uit wat ik doe, maar sinds ik tegeltjes maak, lijk ik ze overal tegen te komen. Vaak zal dat niet de bedoeling zijn van mijn gesprekspartner of van de schrijver, maar dat maakt mij niet uit. Vanmiddag zat ik een artikel te lezen in Volkskrant Magazine van 24 november 2012 en daar las ik een quote en direct wist ik, die komt op een tegel. Het artikel heet Grill, ossen, lever en rook en is van Carel Helder. Het gaat over worst maken. Dat schijnt een hype te zijn in Amsterdam. Daar heb je dus mannen, die tegen hun vrouw zeggen, als zij weer eens klaagt dat hij te veel tijd aan zijn hobby besteedt:

Written by thehotstepper

november 25, 2012 bij 4:07 pm

Geef een reactie

