Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Wie van bloemen houdt

with one comment

Een bekend spreekwoord luidt: Geef een man een vis, en hij heeft eten voor een dag. Leer hem om te vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven. Echter tegenwoordig leven we in een tijd waarin alles duurzaam moet en ook visserij ontkomt daar niet aan. Toch heeft het spreekwoord aan noch aan beeldings- of zeggingskracht ingeboet. Mede door een artikel dat ik gisteren in de Volkskrant las over het verkiezingsprogramma van de Partij voor de Dieren, vroeg ik me af of het gezegde ook anders kon. Het liet me niet los en wat denk je? Het leverde vandaag een prachtige tegeltekst op!

Written by thehotstepper

juni 26, 2012 bij 8:44 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je van vis houd, ga je niet vissen

    eddy

    juni 27, 2012 at 8:26 am


Geef een reactie

