Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Beter goed gefeest…

with 2 comments

Ik was dit weekend op een bruiloft in Frankrijk. Na een paar glazen Moët begon ik al aardig in feeststemming te komen. Bij het diner was er ook ruimschoots wijn, waaronder heerlijke, zoete Monbazillac en een fluweelachtige Saint Emillion Grand Cru. In het kader van de Tegeltjesserie zou ik natuurlijk het oubollige Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan kunnen plaatsen – ik moet bekennen dat ik een polonaise gelopen heb op foute Franse muziek – maar ik vind onderstaande spreuk toch leuker en misschien wel toepasselijker. Uiteraard sliep ik de volgende dag niet lang genoeg uit en dat maakte de kleine zevenhonderd kilometer van de Alsace naar Rotterdam wel een uitdaging, maar ik weet zeker dat als ik slecht had geslapen in plaats van kort, het een veel minder leuk ritje was geworden.

Written by thehotstepper

mei 7, 2012 bij 10:01 am

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. U spreekt van polonaise Theo??;))

    chris

    mei 7, 2012 at 7:30 pm


Geef een reactie

