Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Leven

with one comment

Frank, goeie ouwe Frank… Die stem, ik kan er niet over uit. Sinds ik voor het eerst bewust (voor zover dat gaat rond sluitingstijd in een pub) naar Frank Sinatra heb geluisterd, heeft zijn muziek een apart plekje in mij veroverd. Ik word er rustig van en vrolijk op een melancholische manier. Doe mij een dagelijkse portie Frank en ik noem het geen straf.

Zijn vertolking van That’s life (zie de tekst hieronder) inspireerde mij tot bovenstaande tegeltje. Het is een cliché, maar ook gemeenplaatsen laten mij soms glimlachen… en dat maakt het voor mij waard om te delen. Laat me weten of je na het beluisteren ook een glimlach had.

That’s life, that’s what people say.
You’re riding high in April,
Shot down in May.
But I know I’m gonna change their tune,
When I’m right back on top in June.

That’s life, funny as it seems.
Some people get their kicks,
Steppin’ on dreams
But I just can’t let it get me down,
Cause this big old world keeps spinnin’ around.

I’ve been a puppet, a pauper, a pirate,
A poet, a pawn and a king.
I’ve been up and down and over and out
But I know one thing:
Each time I find myself flat on my face,
I pick myself up and get back in the race.

That’s life, I can’t deny it,
I thought of quitting,
But my heart just won’t buy it.
Cause if I didn’t think it was worth a try,
I’d have to roll myself up in a big ball and die.

Written by thehotstepper

mei 3, 2012 bij 9:01 am

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo, Ik vind het ook fijn als mensen mij corrigeren, dus ga je gang en bedankt🙂
    Ik hoop dat je genoten hebt van mijn blog. Helaas heeft mijn vriend me niet meegenomen naar café majestic, ik zal er hem op wijzen😉.

    irisvanloon

    mei 3, 2012 at 11:09 am


Geef een reactie

