Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

You Run, we Banana (2)

leave a comment »

Zojuist checkte ik mijn statistieken op WordPress en tot mijn grote vreugde waren er verschillende views op mijn You Run, We Banana post van vorig jaar. Rotterdam begint warm te lopen voor de Marathon! En zo hoort het. Daarom hierbij nog even een link naar de post van vorig jaar. (zie twee zinnen terug) Ik sta nog steeds achter die tekst, dus waarom veranderen?  Ronald, die we vaak Rotownald noemen wordt dit weekend tenslotte Marathonald. Zo gaan die dingen de afgelopen jaren en zo worden ze, wegens in het verleden behaalde resultaten, met liefde dit jaar herhaald. Ik hoorde dat zelfs TV Rijnmond ons dit jaar mogelijk komt verslaan. Of het slechts bij geruchten blijft, dat zal de tijd leren. Eén ding staat als paal boven perk: wij zijn er weer dit jaar en net als vorig jaar is iedereen die bananen meeneemt welkom om ons te versterken. Voor wie de link van vorig jaar niet leest: Vondelweg is de place to be, de place to You Run We Banana!

Written by thehotstepper

april 12, 2012 bij 6:17 pm

Geef een reactie

