Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Hit or Shit?

leave a comment »

Ons leven is door social media als Facebook en Twitter ingrijpend veranderd. Vijftien jaar geleden maakte ik nog de afweging tussen beltegoed kopen of een bosje bloemen voor mijn vriendin. Een paar jaar later was beltegoed de automatische keuze. Ik moest haar tenslotte kunnen bellen en sms’en om te laten weten hoe leuk ik haar vond. Onbereikbaar werd een slechte smoes.

Wat vroeger per sms ging, een paar tekstjes per dag, gaat tegenwoordig continue, de gehele dag door. Terwijl dit nog steeds één op één kan via WhatsApp of direct messaging, gebeurt het vaak ook publiekelijk door berichten via Twitter en statusupdates via Facebook die de hele wereld kan lezen.

Voor iedereen die zich realiseert wat een shit we met ons allen eigenlijk het wereld wijde web op sturen, is er nu dit schitterende product. Omdat ik niet zo’n computertelefoon heb, heb ik niet kunnen controleren of het werkt, maar van het idee alleen al heb ik genoten. Hoe verzin je het!?

 

Written by thehotstepper

maart 31, 2012 bij 9:16 am

Geef een reactie

