Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 dagen z.L. – dag 90

leave a comment »

Het experiment 99 dagen zonder Facebook was zo leuk, dat ik naadloos doorging met 99 dagen zonder Like. Het idee is om, eenmaal terug op Facebook, meer bewust om te gaan met wat ik er lees en hoe ik daar op reageer. Nog 10 dagen.

Zojuist heb ik hartelijk moeten lachen om een post van de Holland Evenementen Groep. Omdat ik de boel niet vertrouwde heb ik eerst het commentaar doorgelezen. “Slimmeriken”, schrijft ene Judith Ploegman. Gelijk heeft ze. Net als HEG, want die gasten hebben in no-time toch maar mooi ruim 1300 volgers van hun pagina. Voor iedereen die dit leuk vindt, zoek de post en druk op L.

Even verderop is ook een grappige anekdote opgetekend. Of het toeval is, weet ik niet, maar ik vond hem prachtig. Ene Marinus de Beer vraagt “Ronald op een Mac?” Waarop ene Tristan post “iLike”. Toeval? Ik zeg ROFL. Grappig dit.

 

 

 

Written by thehotstepper

maart 30, 2012 bij 5:44 pm

Geef een reactie

