Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Blij met een dode muis

with one comment

Goeiemorgen! Ik werd in de trein wakkergeshuffeld door Deadmau5. Wat een verrassing, wat een energie. Ik ben niet zo van de Dance, maar Sofi Needs A Ladder is een fijn plaatje dat ik iedereen kan aanraden in de ochtend. Ik stuiterde van vigerende vitaliteit over het perron naar de uitgang van het station. De weg naar mijn werk ging over rozen en pas na de eerste slok automatenkoffie plofte mijn roze wolkje en loste op in het grijze kantoorinterieur.

Written by thehotstepper

maart 29, 2012 bij 11:58 am

Geplaatst in Anekdote

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha! Ge weet ‘t! Je zou voor het genot een “For Lack Of A Better Name” eens moeten proberen. FML is een meesterlijke track. Wat zeg ik, de eerste vijf nummers achter elkaar zijn heerlijke arbeidsvitaminen!

    blueboost

    maart 29, 2012 at 12:20 pm


Geef een reactie

