Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Het vuurtuig

leave a comment »

Woordgrapjes zijn leuk.  Ik kan warm lopen van goed bedachte woordgrapjes, maar vaak zijn woordgrapjes, die mogelijk onbedoeld zijn nog leuker.  Vandaag las ik in Metro een krantenartikel waarin een fout stond, die lijkt op een woordgrap uit de laatste categorie.  Je zou je zelfs kunnen afvragen of hier sprake is van een fout?  Het grapje is er niet minder om en dat ik er warm van loop maakt van mij geen pyromaan, dus ik durf mijn enthousiasme hier wel te delen.

Written by thehotstepper

maart 7, 2012 bij 2:57 pm

Geef een reactie

