Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

This strange effect

with one comment

Eist mijn experiment 99 dagen zonder Like zijn tol? Ik krijg het liedje This strange effect van Dave Berry maar niet uit mijn kop. Vooral het refrein, waarin hij toegeeft dat hij dat eigenlijk wel leuk vindt, is een vast terugkerend zinnetje, dat ik eerlijk gezegd ook wel leuk vind. Ik vind het zelfs zo leuk, dat ik me afvroeg hoe het zou staan in Delfts Blauw. Dit moest natuurlijk leiden tot een nieuw tegeltje. Ik ben er erg blij mee!

Written by thehotstepper

februari 28, 2012 bij 7:10 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Speciaal voor jou lid geworden zodat ik je overal kan liken!

    dredelatourette

    februari 28, 2012 at 7:20 pm


Geef een reactie

