Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Kaartjes Lowlands

leave a comment »

Lowlands. Ik loop er warm voor. Wie niet? Met mij velen. NS krijgt het zwaar krijgt te verduren als ze de gewenste dienst niet kan leveren. Ik ben benieuwd of Ticketmaster het vuur vandaag ook aan de schenen wordt gelegd?

De  sneeuw, die gisteren viel, was aangekondigd met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. NS kan dus niet zeggen dat het als een verrassing kwam. Dat vandaag, 4 februari 2012,  om 11.oo uur de voorverkoop zou beginnen was een zekerheid. Ticketmaster kan dus niet zeggen: Wir haben es nicht gewusst.

#LL12 is op Twitter momenteel dé trending topic, maar de sfeer is niet te vergelijken met die van gisteren, toen #NS in de top 10 van populaire onderwerpen. Het gaat er gemoedelijk aan toe. De festivalgangers, bevinden zich duidelijk in hetzelfde schuitje en maken van de nood een deugd. Ze twitteren vrolijk, terwijl ze in een wachtrij staan, of helemaal geen toegang krijgen tot de site van Ticketmaster.

Uiteraard scheelt het dat zo nu en dan een positief bericht kan worden gepost, zoals ene Nic0_o die schrijft Woohoo ik heb kaartjes voor A campingflight to lowlands paradise 2012! #LL12. Fijn voor je, Nico, dat scheelt weer een plaatsje in de wachtrij. Toch wordt de sfeer grimmiger, maar zolang nog niet officieel het sein is gegeven dat het festival is uitverkocht, blijft humor de boventoon voeren, zoals onder andere blijkt uit deze tweet van ene Mark Leenaerts: zou een moord doen voor een video: “Tinie en Lau proberen via #Ticketmaster aan kaarten voor #LL12 te komen…” Wat een drama.

Ik vermaak me kostelijk. Hieronder nog een greep uit de tweets die voorbij komen:

waarom doe ik dit mezelf iedereen jaar weer aan? #LL12 in de wachtrij frustratie…

WTF Mijn wachtbalk loopt de verkeerde kant op! #LL12

@Ingridodl Kind je wil niet weten….de senuwen gieren door de keel…. #ll12 #stressssss

Gezellig facebooken, whatsappen en twitteren in de digitale wachtrij van Lowlands… #ll12 #fb

Wat fijn dat @CJPnl ook antwoord!! Er staat nu op de site dat er geen LL kortingscodes meer te krijgen zijn!??? Goed geregeld. #NOT #LL12

Ik ben bij de ‘in’. Nou volgens mij ben ik er nog niet in…. #ll12

50.000 Lowlanders hebben nu last van bilspleetzweet! #Stress #LL12

Soms lijkt het alsof er beweging in het balkje zit #ll12

Fijn, heb mezelf ingehaald in de wachtrij voor #LL12 tickets…

Spannend. Zit nu tussen ‘toegelaten’ en ‘kwijtraken’ #ll12

Mensen, bedankt!

Written by thehotstepper

februari 4, 2012 bij 11:44 am

Geef een reactie

