Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Boekpresentatie Ella in Relatieland

leave a comment »

‘Wie (nog) gevoel voor humor heeft én plaats voor emotie en zelfspot, moet kennis maken met Ella in relatieland.’ Zo begint de uitnodiging voor de boekpresentatie van Ella in Relatieland. Ik voel me aangesproken en loop er warm van. Is het niet door de beschrijving hieronder, dan toch zeker door de illustraties zoals hierboven.
In dit boek laat bijna-pensionada Els Neijts, samen met coming man illustrator Tommy Kleyn, zien en voelen dat leeftijdsverschil geen barrière hoeft te zijn voor wederzijds begrip en waardering. Sterker nog: zij leveren het bewijs dat samenwerking ongeacht een groot leeftijdsverschil meer kan opleveren dan de bekende som der delen.
Ella beleeft ‘op haar oude dag’ nog gedurfde dating-avonturen die er niet om liegen. Met mannen in alle leeftijdscategoriën. Kleyn doet daar met zijn tekeningen nog een schepje bovenop door de emoties, overpeinzingen, humor en zelfspot van Neijts zeer ingeleefd te onderstrepen.
Fragment:

Ik dacht even razendsnel na en gaf me over. Dan

maar hilariteit! Beter dan janken of chagrijnen.
Over mijn reputatie zou ik me later wel
weer eens zorgen maken. De hele avond en
een deel van de nacht sleepte de ongevaarlijk
gekke Giaco die verdomde roos mee
Els Neijts en Tommy Kleyn presenteren op 3 februari 2012 om 17:00 uur hun boekje Ella in relatieland bij EssieDarling, Nieuwe Binnenweg 44 te Rotterdam.
Voor nadere informatie, persfoto’s en interviews:  http://www.ellainrelatieland.nl of info@ellainrelatieland.nl

Written by thehotstepper

januari 31, 2012 bij 10:28 am

Geef een reactie

