Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Beter iets te laat

leave a comment »

30 januari 2012 – De eerste echte vorstdag van het jaar is een feit. Had ik eerder reeds tevergeefs gezocht naar mijn handschoenen en wollen muts, vandaag vond ik ze direct. Kennelijk werkt mijn kledingkast net zo als de Kamer van Hoge Nood (Room of Requirement) uit de Harry Potter serie. Ik nam mij direct voor om voorzichtig te zijn… Kennelijk is het nu tijd voor de lang voorspelde horrorwinter, dacht ik. Ook mijn lief, vroeg mij om voorzichtig aan te doen en nadat ik het haar had beloofd fietste ik als een oude man naar Centraal Station. Dan maar een trein later… En passant verzon ik onderstaande tegeltekst voor de ‘tegeltjes-serie’.

Written by thehotstepper

januari 30, 2012 bij 6:22 pm

Geef een reactie

