Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Vervolg Wegens Succes Mislukt

leave a comment »

Gisteren publiceerde ik een opiniecolumn over afvalverwerking. Het was een soort van experiment. Ik ben zeker geen expert, noch in afvalverwerking, noch in het schrijven van een opinie stuk. Ik heb er dan ook meer tijd aan besteed, dan ik gewoon ben. Het was een moeizaam schrijfproces en veel strepen en vervangen. Uiteindelijk ben ik tevreden met het stuk,  maar vandaag kon ik een gevoel van trots niet onderdrukken, toen ik in de krant twee artikelen las die in het verlengde liggen van mijn column. Daar zat ik dan in de trein, warm te lopen en wat doe je dan als Warmloper? Juist, je deelt het in je blog met je lezers.

Voor iedereen die ze gemist heeft… ze staan in de De Pers van 27 januari. Voor het gemak kun je ze hieronder ook lezen.

Written by thehotstepper

januari 27, 2012 bij 9:06 am

Geef een reactie

