Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

De toekomst begint nu

with one comment

Gisteren raakte ik in gesprek op Facebook en stelde daar ‘Voorpret is het halve genieten.’ Mijn gesprekspartner gaf mij gelijk en voegde daaraan toe ‘De andere helft is dus genieten in het nu van later’. Ik besloot een samenvatting te maken en op een delfsblauwe tegel te zetten, omdat ze in mijn ogen wel voldoet als tegelwijsheid .

Eerder gaf ik al aan dat ik warm begin te lopen van tegelwijsheden. De bedoeling is om dit jaar een mooie serie te maken. Alle tegelwijsheden zijn terug te vinden in de categorie tegeltje.

Written by thehotstepper

januari 23, 2012 bij 12:40 pm

Geplaatst in gedachte, tegeltje

Tagged with , , , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.


Geef een reactie

