Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Brief aan Geert

leave a comment »

Beste Geert,

Je vindt het toch niet erg dat ik je tutoyeer? Dat u zeggen is meer voor de elite, vind je ook niet? Ik schrijf je om je te laten weten dat ik vind dat je goed bezig bent. Om je te laten weten dat ik steeds enthousiaster word over jouw optreden en je uitspraken. Je begint er echt in te komen en ik hoop dat je lekker zo doorgaat. Eigenlijk vind ik het zelfs jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Wat mij betreft kan het immers niet hard genoeg gaan.

Nu niet opgeven en doorpakken dus. Jouw uitspraken zijn van het type ‘eerst zaaien dan oogsten’. Welnu, beste Geert, het is tijd om te oogsten! En hoe! Wie wind zaait zal storm oogsten. En daar begint het nu op te lijken. Het gaat stormen, Geert, en ik ben blij dat het jou niet voor de wind gaat. In de peilingen verliest jouw PVV de laatste twee weken doorlopend. En dat komt natuurlijk mede door jou. Nogmaals, ik kan het niet genoeg benadrukken, ga zo door!

Met vriendelijke groet,

Theo

Written by thehotstepper

januari 20, 2012 bij 9:05 am

Geplaatst in column

Tagged with ,

Geef een reactie

