Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 dagen z.f.- dag 93

leave a comment »

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 7 dagen.

Wat ooit begon als aftel experiment van 99 dagen is nu geslonken tot een week. Nog zeven dagen precies, mensen. Nog zeven dagen zonder Facebook en nog zeven dagen 2011.

In het kader van Serious Request heb ik heel even overwogen om mijn experiment te staken. Gesponsord uiteraard: Theo staakt Actie voor Mama of zo iets. En als er dan bijvoorbeeld tenminste 500 euro zou zijn toegezegd, dan had ik op Facebook het totaalbedrag kunnen bekendmaken. En dan had ik mijn experiment niet afgemaakt, maar dat had iedereen mij dan vast vergeven.

Het blijft echter bij een overweging en ik blijf sterk. Nog een week volhouden, hoewel het niet meevalt als Gmail zulke hartekreten op mijn wall aan mij openbaart.

Written by thehotstepper

december 25, 2011 bij 3:41 pm

Geef een reactie

