Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Good vibrations met sms

leave a comment »

Ondanks een paar stevige buien, was het vandaag eigenlijk heerlijk weer. Ik maakte dan ook een flinke wandeling door de stad. Terwijl ik genoot van de frisse lucht,  de zonneschijn en de stad met haar winkels, verkeer en mensen, raakte ik in gedachten verzonken. Ik was op weg naar een vriend en al gauw moest ik aan andere vrienden denken. Wat een fijne vriendenclub, dacht ik nog. Even later stuurde ik een sms bommetje om ze te laten weten dat ik aan hen dacht.

De zon schijnt en ik vind jou lief!

Al gauw vibreerde mijn mobieltje dat ik op de trilstand had staan naar hartenlust. Alsof het me wilde kietelen. En in zekere zin deed het dat ook. De glimlacht op mijn gezicht werd groter  en groter.

Ik vind jou ook lief! In welke weeromstandigheid dan ook! X

Huh?

Vind je ook lief hoor, zelfs als het sneeuwt.

Hihi. Ik jou ook! Wat ben je aan het doen?

(Antwoord: ik stuur sms-jes)

Owh, dat vind ik lief van jou! Hier schijnt de zon ook!!!!!

Ook als de zon achter de wolken schijnt vind ik jou lief!

Wat een fijn berichtje!!!!🙂 Ik vind jou ook heel lief. Gaat alles goed? X

Haha! Wat een lief berichtje! Ik vind jou ook lief! xx

De verwarming brand, maar in jouw bijzijn is de verwarming overbodig.

Bedankt voor je berichtje. Ik moest ervan glimlachen.

En schiet nu maar op😉

(de vriend naar wie ik onderweg was)

Betekent dit dat het tijd is om samen (belgisch) bier te drinken?

Ik hou ook van jou🙂

Wat fijn🙂 Ik jou ook!

Echt, ik kan het iedereen aanraden. Laat de ander eens weten wat je van hem en haar vindt. Het is heerlijk!

Written by thehotstepper

december 18, 2011 bij 9:50 pm

Geplaatst in vriendschap, wandeling

Tagged with , , ,

Geef een reactie

