Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Feeling the change of season

leave a comment »

Altijd spannend als m’n meissie gaat shoppen. Vandaag staat de Swan Market op het programma. Daar zijn op zich al genoeg leuke hebbedingen te vinden, en met Spam om de hoek, zou het zomaar kunnen dat ik vandaag of morgen weer een nieuw meubel naar boven mag sjouwen of ergens een nieuw schilderijtje ophangen. Met een beetje mazzel hangt er binnenkort weer een nieuwe Rachel Sender aan de muur, want de  getalenteerde Spaanse graphic designer/illustrator  heeft zojuist, geïnspireerd door ons Hollandse herfstweer een nieuwe serie aquarellen gereed:  Sad Girls. Mijn favoriet is Feeling the change of season. Mooie kleuren, krachtig, en toch eenvoudig beeld, waarmee ik me kan identificeren. Ondanks de kou buiten, loop ik er warm van.

Written by thehotstepper

december 18, 2011 bij 11:01 am

Plaats een reactie