Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Goede voornemens

with one comment

Rotterdam, 16 december 2011 Vandaag zitten we precies op de helft van december en het aftellen naar het nieuwe jaar kan nu echt beginnen. Misschien dat sommigen van jullie al zijn begonnen met het leegeten van een advent kalender, maar voor wie daaraan niet doet: het nieuwe jaar nadert met rasse schreden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Menigeen bezint zich op verandering en in de hoofden broeien goede voornemens.

Zelf ben ik niet zo van dit fenomeen. Een goed idee klopt wanneer het in je hoofd opkomt, daarvoor hoeft het niet aan het einde of het begin van een nieuw jaar te worden bedacht. Met de uitvoering kan wat mij betreft ook worden gestart in het voorjaar, in de zomer, of in november of december. Dit wil echter niet zeggen dat ik pertinent tegen goede voornemens ben, maar ik moet toegeven dat ik ze wel een beetje ouderwets vind. Het doet me een beetje denken aan de tegelwijsheden, die hoewel vaak goed bedacht, niet minder vaak oubollig overkomen.

Met bovenstaande in mijn achterhoofd heb ik onderstaande tegeltje gemaakt. Misschien heeft iemand er iets aan…

Written by thehotstepper

december 16, 2011 bij 12:51 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat was geen voornemen voor de mijnes ieg…

    Rudi Lubbes

    december 16, 2011 at 1:10 pm


Geef een reactie

