Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Ivo Gleeman @ Pardoen

leave a comment »

Mijn maatje Ivo is goed bezig. Vorige maand kwam zijn eerste (promo )single uit onder de naam Ivo Gleeman. Het is een lekker pakkend nummer met dito titel A Nice Day. Bekijk de video en luister het nummer hier.

Vorige week zondag stond hij in Rotterdam bij Pardoen in de Oude Haven, waar ik graag een biertje drink. Voor mij dus een dubbel goede reden om even een binnen te wippen, een biertje te drinken, een praatje te maken en te genieten van een fijn optreden.

Solo, gewapend met een rauwe strot, een voet drum en een gitaar wist hij zowel met eigen werk als met covers te overtuigen. Het publiek had het dan ook naar haar zijn, en dat dat zijn weerslag vindt in Ivo is duidelijk te zien op onderstaande foto.

Publiek blij, Ivo blij. Het was een heerlijke zondagavond. Helaas komt ook aan mooie avonden een einde, dus nog gauw even met ons bij de bar gescoorde T-shirt en Ivo op de foto, voordat wij ons op maandag weer mogen melden op ons werk…

Gelukkig had ik maandag A Nice Day nog in mijn katerhoofd…

Written by thehotstepper

december 4, 2011 bij 4:29 pm

Geef een reactie

