Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 z.f.- dag 67

with 2 comments

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 33 dagen.

Zo, ik ben over de helft. Sterker nog, na vandaag zit tweederde erop. Het heeft natuurlijk wel geholpen dat ik even op vakantie was. Ik was toch al niet één van die Facebookers die inlogde op het strand en online live verslag deed van mijn vakantie. Maar afgezien daarvan, moet ik zeggen dat het steeds gemakkelijker wordt om te leven zonder Facebook. Ik moet graven in mijn herinneringen waarom ik ook al weer was gestopt en ben eigenlijk wel oprecht benieuwd hoe het er nu uitziet.  De veranderingen gingen best snel, vlak voor ik afscheid nam. Niet iedereen was daar over te spreken, maar daar hoor ik weinig meer over. Nog iets meer dan een maand geduld, dan mag ik zelf weer kijken en oordelen.

Written by thehotstepper

november 29, 2011 bij 5:30 pm

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maar hoe komt het dan dat ik dit via FB lees???😉
    Hoe dan ook succes en misschien tot aan een bar voor live communicatie.

    Niek

    november 29, 2011 at 6:17 pm

    • Gezellig! Bijvoorbeeld zondag a.s. bij Sallie Ford in Rotown? Ik weet zeker dat uwes het zal kunnen waarderen!

      thehotstepper

      november 29, 2011 at 9:15 pm


Geef een reactie

