Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Zelfs geen oudere jongere…

leave a comment »

Auw, dat doet pijn! Verdorie zeg, ik weet dat ik oud begin te worden, maar om het zo in mijn gezicht te slingeren is toch ook weer nergens voor nodig…

Afgelopen week deed ik niets vermoedend mee aan een schrijfwedstrijd die in de Metro werd aangekondigd. Ik dacht er even over na, schreef een stukje en stuurde dat in. Na twee dagen kreeg ik een reactie:

Beste Theo,

Bedankt voor uw inzending voor de schrijfwedstrijd van European Dreams. Helaas moet ik u mededelen dat u geen kans maakt op de prijs. In de metro van afgelopen week is niet meegenomen dat deze schrijfwedstrijd is bedoeld voor mensen in de leeftijd van 18 t/m 30 jaar. De schrijfwedstrijd wordt in het kader van het jongerenevenement European Dreams georganiseerd. Op onze website www.europeandreams.nl is het wedstrijdreglement terug te vinden. Onze excuses voor deze eventuele miscommunicatie.

We willen u alsnog bedanken voor uw inzending. 

Met vriendelijke groet,

Etc etc.

Daar gaan mijn dromen!

Written by thehotstepper

november 5, 2011 bij 3:36 pm

Geef een reactie

