Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Tiny@Metro

leave a comment »

Rotterdam – 3 november 2011 Daar staat ie dan, de kleine muis, die groot wil worden door klein te blijven. Prominent op de middenpagina van het landelijke dagblad  Metro, editie Rotterdam.

Wat ik dan weer grappig vind, is dat, hoewel dit niet uit het artikel blijkt, de komende editie in het trammuseum van Rotterdam wordt gehouden. Wat mij betreft is de tram de voorloper van de metro. Metro, staat in dat opzicht voor nieuw, snel en   modern. Tram als voorloper, kan dan gezien worden als tegenhanger, dus ouderwets, langzaam en conservatief.

Hoe zit dat met tinyMusic? De avonden zijn ouderwets gezellig. De programmering is degelijk en de avonden kunnen mij niet langzaam genoeg gaan. Kortom, ik heb  heel veel zin in komende editie!

Written by thehotstepper

november 3, 2011 bij 11:18 pm

Geef een reactie

