Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

R in A ?

with 2 comments

Van de week ontving ik een brief van het Internationaal Filmfestival Rotterdam (IFFR). Ze zijn op zoek naar sponsors en wisten mij als trouwe bezoeker van het IFFR wel te vinden voor een op zich sympathieke crowdfunding-actie. Niets mis mee en ik had de kaart met sponsorbedrag al ingevuld, toen mijn oog viel op het postadres.

 Ja hallo! Waar gaat dit nu weer over? Wat moet je als IFFR nou met een postadres in Amsterdam? De prijs per m2 is daar volgens mij toch hoger dan hier? Ineens twijfel ik of ik de kaart met sponsorbedrag wel zal insturen. Is dat raar?

Written by thehotstepper

november 3, 2011 bij 8:27 pm

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat had ik dus ook! Dat adres viel me niet op. Wel dat ik na de brief, ook over het zelfde onderwerp ook nog eens gebeld werd. Ik vond dat zo zonde van al het geld wantij mogelijk had kunnen sponsoren. Dat irriteerde me behoorlijk eigenlijk.

    Dre

    november 3, 2011 at 9:25 pm

  2. Wantij = wat ik.

    Dre

    november 3, 2011 at 9:26 pm


Geef een reactie

