Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Dobbel Palm

with one comment

Knap hoe die reclamejongens mijn geheime naam weten…  Wil ik dit delen? Ach, wat kan mij het schelen… In ieder geval ontving ik deze mail met een boodschap van nut voor iedereen:

Hi Bourgondiër Theo,

Goed nieuws! Ge kunt binnenkort weer van de Dobbel PALM gaan genieten in jouw café. Natuurlijk is deze Dobbel PALM in jouw supermarkt al een tijdje verkrijgbaar, nu dus ook op ‘vat’.

Dobbel PALM, een variant van PALM met nog meer smaak en nog meer karakter.
Deze ‘Dobbel’ wordt alleen in de eindejaarsperiode door de brouwers in Steenhuffel gebrouwen.

De Dobbel PALM werd in 1947 voor het eerst gebrouwen en sindsdien beschouwt Brouwerij
PALM dit bier als een cadeautje voor haar trouwe drinkers. Immers, het is een PALM bier
met nog meer smaak en beleving.

Deze PALM-variant (6,0 % Vol. Alc.) is vanaf medio oktober tot iets na kerstmis verkrijgbaar.
Er wordt maar een gelimiteerde hoeveelheid van gebrouwen, dus wees er op tijd bij.

Vraag er naar bij jou café of supermarkt!

Written by thehotstepper

november 2, 2011 bij 9:10 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. De smaak van de Dobbel Palm valt me wat tegen dit jaar😦
    Ligt het aan mij of zijn er nog met die ervaring ?

    Paul Floryn

    november 13, 2011 at 11:54 am


Geef een reactie

