Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Rondje Wereld

leave a comment »

Begin dit jaar schreef ik Rondje Europa. Gewoon voor de lol. Het idee, hoe gek misschien ook, sprak me wel aan. Vandaag las ik in De Pers dat een Canadees nog iets veel gekkers heeft bedacht. En dat niet alleen, hij heeft het ook uitgevoerd! Wow, petje af. Heel stoer. Ik ben het eens helemaal eens met het ‘Like’ symbool wat ze hebben gebruikt, hoewel dat in dit geval eigenlijk een understatement is…

Written by thehotstepper

oktober 18, 2011 bij 9:57 am

Geef een reactie

