Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 z.f.- dag 24

leave a comment »

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 76 dagen.

In De Pers van 17 oktober stond  weer eens een artikeltje over Facebook. Wat blijkt: studenten die foto’s van zichzelf in dronken toestand op FB plaatsen of hierover schrijven hebben meer kans op een alcoholverslaving. Omgekeerd kan ik niet zeggen dat dit ook werkt. Ik heb al 24 dagen niets geschreven op Facebook maar ik heb niet het gevoel dat ik minder ben gaan drinken…

 

Written by thehotstepper

oktober 18, 2011 bij 8:55 am

Geef een reactie

