Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Heerlijk vooruitzicht

leave a comment »

Morgen nog één dag werken, maar het ziet er qua weer heerlijk uit. Je bent Warmloper, of je bent het niet… Feit is dat ik meestal in de zon, met mooi weer,  ga wandelen, dus ik denk dat ik zaterdag maar ga beginnen aan mijn tweede etappe van Rotterdam naar Utrecht. Wie a zeg moet b zeggen. De weersvoorspelling is bijna te mooi om waar te zijn.

Voor de zekerheid morgen maar even langs bij Norbert Maier, voor die mooie nieuwe wandelschoenen die ik daar heb gezien… Wat een heerlijk winkeltje is dat. Je gunt die grote ketens ineens geen aanbiedingen meer! Norbert Maier is the place to be!

Written by thehotstepper

oktober 13, 2011 bij 8:27 pm

Geef een reactie

