Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Psychobilly avond in Exit

leave a comment »

Het was lekker druk in de Exit op zaterdag 8 oktober. En terecht, want er stonden grote namen op het kleine podium. De Rotterdamse psychobilly band Cenobites en hun collega’s uit Arnhem, The Bodybags, vierden er de release van hun split 7″.

En passant was ook het Belgische Sushi Express uitgenodigd voor het feestje. Bijgevolg stonden er dus drie heerlijke bands op het programma. Ik kan me niet voorstellen dat ik gisteren ergens anders had willen zijn. Afgezien van het feit dat ik heb genoten van de muziek, kon ik als amateurfotograaf ook helemaal los. Wat een mooie, fotogenieke mensen komen op deze muziek af! Hieronder volgt een foto impressie van de bands en van de fans.

Sushi Express

Fotogeniek publiek

The Bodybags

Meer publiek

Cenobites

Written by thehotstepper

oktober 9, 2011 bij 2:15 pm

Geef een reactie

