Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 z.f.- dag 10

leave a comment »

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 90 dagen.

Terwijl ik overal om mij heen steeds meer mensen hoor klagen over tickers en ‘dat zij zelf wel uitmaken wie hun beste vriend is’, vind ik dat Facebook een compliment verdient dat zij minder mail versturen dan voorheen. Hoewel ik deze instelling zelf niet heb gewijzigd, worden geen individuele meldingen meer verstuurd, maar samenvattingen. Ik moet zeggen dat mij dat nu wel goed uitkomt, zelfs nu blijkt dat er naast het friend request, de message en de 10 notifications die ik vorige week al had, niets is bijgekomen. Mijn time line vertoont straks een gapend gat…

Wel zie een melding dat vriend Chris een populaire foto heeft gepost. Ik durf er echter om te wedden dat het een foto van een taart is. Toegegeven, ik heb die niet gezien toen ze nog heel was, maar het stukje dat ik heb geproefd zag er mooi uit en smaakte voortreffelijk. Altijd fijn, zo’n taart van Dunya.(http://www.taartenatelier.nl) Bovendien was het gezellig, dus bij dezen ‘Like’ ik Finn’s B-day party!

Written by thehotstepper

oktober 3, 2011 bij 8:27 pm

Geef een reactie

