Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 z.f.- dag 2

leave a comment »

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 98 dagen.

07.00 Gewoontegetrouw checkte ik vanmorgen mijn mail. Ik zie dat twee volgers op Twitter mijn actie 99 dagen zonder Facebook hebben ge-retweet. (is dat al een goed Nederlands woord?) Fijn, bedankt! Laten we er een landelijke actie van maken.ūüėČ

Vandaag¬†fijn een dagje naar Antwerpen.¬†Na jarenlang geen bereik in het buitenland op de door mijn werkgever beschikbaar gestelde gsm, blijk ik ontvangst te hebben in Belgi√ę..

11.28 (sms) ‘Like je blog. Liefs uit NYC.’

Ook zonder Facebook en Like-knop word ik ge-liked! In die zin mis ik Facebook nog niet.

Goed nieuws: mijn actie is nu ook in New York doorgedrongen. Wat nou landelijke actie, ik zeg: Let’s take this global!

Waarom deed de trein er vanaf Hofplein zo’n vijf minuten over om binnen te komen op Rotterdam Centraal? En belangrijker, waarom is men de trap van de loopbrug naar het busstation vergeten?

Raar hoor, status meldingen die je normaal op je wall van Facebook had kunnen plaatsen achteraf in een blog vermelden. Zouden mensen het nu nog interessant vinden om te lezen? Of is het √ľberhaupt niet interessant om te lezen? In dat geval, waarom besteedde ik dan zo veel tijd aan Facebook en waarom reageren mensen op Facebook dan toch vaak op dit soort kreten? Ben benieuwd of ik nu ook¬†reacties krijg… (antwoorden op deze vragen mag ook)

Written by thehotstepper

september 26, 2011 bij 11:28 am

Geef een reactie

