Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

99 z.f. – dag 1

leave a comment »

99 z.f. Een nieuw tijdperk, een experiment. Facebook is zo doorgedrongen tot ons dagelijks leven en onze dagelijkse omgangsvormen en contacten, dat ik me afvraag wat me overkomt als ik een tijdje zonder doe. Nog 99 dagen.

Nauwelijks ben ik mijn experiment begonnen, of ik loop tegen een bloedstollend mooi nummer van David Gray aan. Alibi. Die had ik graag nog even willen delen, maar dat gaat dus niet even niet.

http://www.youtube.com/watch?v=H7td55v57xo&ob=av2n Kippenvel nummer!

Verder loopt het experiment boven verwachting. Om kwart over zes gaat mijn telefoon en ik neem op: ‘Hé Theo, ik dacht ik bel je dan maar even…’ De stilte die valt is net lang genoeg om ons allebei in de lach te doen schieten.  Inwendig juich ik. Hoera! Het werkt.  ‘En ik zat te denken’, vervolgt hij, ‘ik doe met je mee.’

Ik vind het geweldig. We vertellen elkaar wat we die avond gaan doen en hangen op met de belofte elkaar snel weer te bellen.

19.16 (sms van een vriendin) Ik mis je nu al!

Ah, wat lief! Ik jou ook, maar Facebook nog niet!😉

Written by thehotstepper

september 25, 2011 bij 6:07 am

Geplaatst in experiment, facebook

Tagged with , , ,

Geef een reactie

